پایان پر رونق نمایشگاه آفرود و کمپینگ
به گزارش رصد کالا، هفتمین نمایشگاه بین المللی سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته در مرکز دائمی نمایشگاه های ایران مال با حضور انبوه مخاطبان به پایان رسید.
به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ و با عنوان «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال برگزار گردید. این نمایشگاه با مشارکت ۱۹۵ شرکت تأمین کننده، واردکننده و تولیدکننده محصولات و تجهیزات کمپینگ و آفرود بعنوان قوی ترین نمایشگاه در حوزه سفر و طبیعت گردی مجموعاً ۱۴۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی ایران مال را به خود اختصاص داد.
جمعه ۲۶ مرداد در روز پایانی استقبال از نمایشگاه به حدی بود که همه پارکینگ ها و گذرهای دسترسی ایران مال پر از خودرو شد و با وجود دسترسی های مختلف برای رسیدن به ایران مال در هر دو باند شمالی و جنوبی بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگینی پدید آمد.
مدیر کل دفتر ترویج تجارت وزارت صمت در بازدید از نمایشگاه آفرود و کمپینگ اعلام نمود: مجموعه نمایشگاهی ایرانمال همه زیر ساختهای لازم را برای برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی نمایشگاهی دارد. محمود بازاری وجود امکانات تفریحی و خرید را از امتیازات منحصر به فرد مجموعه نمایشگاهی ایران مال خواند.
علیرضا پیله ور مدیر اجرایی این نمایشگاه هم اظهار داشت: از ۱۹۵ شرکت حاضر در نمایشگاه حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد تولید کنندگان داخلی هستند که در قیاس با گذشته رشد سه برابری داشته است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: rasadkala.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب