ركوردی جدید برای هوآوی:
فروش گوشیهای هوشمند هوآوی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت
رصد كالا: هوآوی اعلام نمود فروش گوشیهای هوشمند این شركت با نمایش محصولاتی مانندHuawei P۲۰ وMate ۲۰ Huawei و با حمایت مشتریان در سال ۲۰۱۸ از مرز ۲۰۰ میلیون واحد عبور كرده است.
به گزارش رصد كالا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام هوآوی، این مجموعه اعلام نمود فروش گوشیهای هوشمند این شركت با نمایش محصولاتی مانندHuawei P۲۰ وMate ۲۰ Huawei و با حمایت مشتریان در سال ۲۰۱۸ از مرز ۲۰۰ میلیون واحد عبور كرده كه ارائه این ۲۰۰ میلیون محصول در سراسر جهان، ركورد تازه ای را برای شركت هوآوی شمرده می شود.
رشد ۶۳ درصدی هوآوی در سهم بازار
در هشت سال گذشته، نمایش گوشیهای هوشمند هوآوی از سه میلیون در سال ۲۰۱۰ به ۲۰۰ میلیون در سال ۲۰۱۸ رسیده كه رشد ۶۶ درصدی را نشان داده است.
در بازار جهانی گوشیهای هوشمند، هوآوی جایگاهش از ستون «سایر گوشی ها» را به یكی از سه برند اصلی این حوزه در جهان ارتقا داده و در سه ماه دوم و سوم سال ۲۰۱۸، هوآوی با سهم بازار جهانی ۱۴.۶ درصد به دومین تولیدكننده گوشیهای هوشمند بدل شده است.
فروش گوشیهای هوشمند هوآوی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸(واحد به میلیون)
در حال حاضر، گوشیهای هوشمند هوآوی بیشتر از ۵۰۰ میلیون كاربر در بیشتر از ۱۷۰ كشور جهان دارد.
ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی در این مورد می گوید: «هوآوی با نگاهی به آینده، بر مفهومِ محوریِ "مشتری مداری" متمركز خواهد بود و در راه خلاقیت و نوآوری پیش خواهد رفت و از هیچ تلاشی برای هدایت موج آتی تغییرات گوشیهای هوشمند دریغ نخواهد كرد.»
چه محصولاتی بار این رشد را به دوش كشیده اند؟
سری Huawei P۲۰ در زمینه عكاسی گوشیهای همراه گام بزرگی را برداشته و ثابت كرده حتی گوشیهای موبایل نازك و شیك هم می توانند تجربه عكاسی حرفه ای را برای كاربران به همراه داشته باشد. علاوه بر این، طراحی شكیل سری Huawei P۲۰ سبب شده خانم ها از این گوشی استقبال ویژه ای كنند. خرید جهانی این گوشی از زمان ارائه اش در ماه مارس از مرز ۱۶ میلیون گذشته است و خانم ها نیمی از این خریداران هستند.سری Huawei Mate ۲۰ از استانداردهای فناوری پیشرفته ای تبعیت كرده كه در سری Mate شروع شده بود. این محصول مجهز به قوی ترین و پیچیده ترین تراشه در تاریخ هوآوی یعنی Kirin ۹۸۰ است. این چیپ ست از فناوری ساخت پیشرفته ۷nm بهره می برد و از هسته های A۷۶-based+G۷۶ برخوردار می باشد. این مولفه ها Mate ۲۰، هوآوی را تبدیل به محصولی بهینه و كارآمدتری در زمینه مصرف انرژی كرده است. دو ماه پس از عرضه سری Mate ۲۰، فروش این گوشی از مرز ۵ میلیون دستگاه گذشته است.سری های nova هوآوی به خاطر ظاهر زیبا و اِلمان های بصری خلاقانه اش تبدیل به گوشی محبوب نسل جوان شد. استفاده از طرح رنگ برجسته و سیستم سلفی خلاقانه ی nova ۳، این گوشی را به محبوب ترین گوشی سلفی ۲۰۱۸ تبدیل نموده و nova ۴ با حفظ زیبایی از امكاناتی مانند صفحه نمایش تمام صفحه و نمایشhole-punch-style برخوردار می باشد. با اختتام سال ۲۰۱۸، سری فوق العاده محبوب nova با فروش بیشتر از ۶۴ میلیون دستگاه، رهبر گوشیهای نوظهور رده متوسط هوآوی لقب گرفت.
توجه ویژه هوآوی به حفظ امنیت كاربران
به عقیده هوآوی حفظ حریم شخصی و امنیت كاربران به اندازه ی تولید محصولات برجسته و وسوسه برانگیز اهمیت دارد و این مسئله اعتماد میان برند و مشتریانش می سازد. به همین خاطر شركت هوآوی مسئله حفاظت از حریم شخصی را در راس علایق اصلی تجاری اش قرار داده و برای حفاظت از حریم شخصی، GAPP (اصول بكلی پذیرفته شده حریم شخصی) را كه سخت ترین چارچوب فناوری حریم شخصی در جهان است و همین طور تمامی ملزومات اجرایی GDPR (آیین نامه حفاظت داده ی عمومی) اتحادیه اروپا را اعمال كرده است.
انتهای رپرتاژ خبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب