ارائه غیرحضوری تمامی خدمات به مشتركان توزیع برق در تهران
رصد كالا: مشتركان شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خودرا بدون نیاز به مراجعه به مناطق برق و به شكل غیرحضوری، دریافت نمایند.
به گزارش رصد كالا به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری، مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: باتوجه به زیرساخت های طراحی شده در امتداد اهداف دولت الكترونیك و تكریم مشتركان و بمنظور كاهش نیاز به بازگشت حضوری به مناطق ۲۲ گانه برق، مشتركان شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قادر هستند خدمات مورد نیاز خودرا شامل دریافت ریز اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراك، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید وآزمایش كنتور، به شكل غیرحضوری، دریافت نمایند. وی ادامه داد: مشتركان شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند بوسیله تماس با مركز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱، درگاه اینترنتی این شركت، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریت های برق با شماره ۱۲۱ به شكل شبانه روزی، خدمات مورد نیاز خودرا دریافت نمایند. بگفته این مقام مسؤول همین طور مشتركان قادر هستند شكایات خودرا درباب تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواست های اداری، به شماره تلفن ۸۵۱۲۱ اعلام یا پیگیری كنند.
منبع: رصد كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب