با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد

با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد به گزارش رصد کالا، دیجی کالا، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خویش را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می دهد که این برند ملی در استراتژی های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی کالا یعنی «لبخند به خانه می رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال قبل در صدد پیاده سازی آن بوده است.



دیجی کالا در این سال ها صرفاً به دنبال ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه کوشیده تا در هر جنبه از کسب و کار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خویش را در لبخندی که بر لب مخاطبان می نشیند نمایان می کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی کالا هم حضور داشته است.



«لبخند به خانه می رسد» با عنایت به جان و جوهره برند دیجی کالا و تغییرات تازه در استراتژی های آن انتخاب شده است. شعار دیجی کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تأثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می گذارد، هویت و داستان برند را به آسانی برای او روایت می کند. به نظر می آید در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار شروع شده، باید منتظر تغییرات گسترده تری در استراتژی های ارتباطی دیجی کالا باشیم.




1402/12/19
13:25:49
5.0 / 5
329
تگهای خبر: اینترنت , خرید , فروش , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها