معاون وزیر صمت:

۷۸۰۰ خودرو مرخص شد

۷۸۰۰ خودرو مرخص شد به گزارش رصد کالا، معاون وزیر صمت از ترخیص ۷۸۰۰ خودرو آگاهی داد و اظهار داشت: هفته آتی آخرین عرضه خودرو های وارداتی برای متقاضیان مرحله اول صورت خواهد گرفت.



به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در نشست خبری برخط اظهار نمود: از آغاز سال جاری تابحال نزدیک به ۷۸۰۰ خودروی وارداتی ترخیص شده و به متقاضیان تحویل می شود. همینطور حالا بیشتر از ۱۶ هزار خودرو هم در گمرکات کشور وجود دارد که درحال طی فرآیند ترخیص هستند.
وی اظهار داشت: هفته بعد سامانه فروش خودرو های وارداتی برای عرضه باز خواهد شد و این عرضه آخرین عرضه ای است که ثبت نام کنندگان سال ۱۴۰۱ اولویت و امکان انتخاب دارند. البته در این دوره از ثبت نام همه مردم می توانند با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در این عرضه شرکت نمایند.
ضیغمی افزود: نوبت ثبت نام کنندگان مرحله اول، صرفا در عرضه هفته آینده، معتبر است و بعد از آن دیگر امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.
معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: در این عرضه مانند خودرو برقی صف تشکیل نخواهد شد و بعد از اولویت بندی افرادی که خارج از ظرفیت خودرو انتخابی باشند، عدم تخصیص خواهند خورد.

1403/04/14
20:06:18
5.0 / 5
203
تگهای خبر: خودرو , فروش , واردات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها