واریزی ویژه برای بازنشستگان

واریزی ویژه برای بازنشستگان به گزارش رصد کالا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران اظهار داشت: بزودی زمانی ثبت نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می توانند به شکل غیرحضوری و از راه سایت کانون بازنشستگان مبادرت به ثبت نام کند.


به گزارش رصد کالا به نقل از خبر آنلاین، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده اطلاع داد.
تسنیم نوشت: وی ادامه داد: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده می نمایند.
وی در رابطه با زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار نمود: بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران خاطرنشان کرد: وام در نظر گرفته شده برای بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان است که حدود ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در رابطه با زمان بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان اضافه کرد: اقساط این وام در بازه زمانی دو ساله و با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.
دهقان کیا در رابطه با ثبت نام مرحله سوم از بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بزودی زمانی ثبت نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می توانند به شکل غیرحضوری و از راه سایت کانون بازنشستگان مبادرت به ثبت نام کند.

۲۲۳۲۲۵



منبع:

1403/07/05
12:06:51
5.0 / 5
176
تگهای خبر: تسهیلات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها